روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

یار مهربان

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ق.ظ

یار مهربونی که هممون اسمش به گوشمون خورده ولی در حقش کم لطفی میکنیم این روزها بیشتر از همیشه دوست من شده 📚😊

نمیدونم ولی اولین چیزی از سمت اون منو جذب میکنه همین آرامشیه که بهم میده و من حاضر نیستم با هیچ چیز عوضش کنم 

و تو این هفته سه تا کتاب خوندم که البته یکیش هنوز نصفس🙃✌🏻

شایدم بخاطر اینکه من کاریو دارم انجام میدم که در بهترین حالتیه که دوستش دارم و تازه کلی هم ازش انرژی میگیرم

 شربت آبلیمو تو لیوان شخصیم با یه بیسکوئیت و در حالت لم داده نشسته و غرق در یار مهربان و گاهی هم خوندن بلند بلند بعضی از بندها و گاهی تعجب که این جور مواقع چند بار اون قسمت رو میخونم 

و این لذت بخش ترین قسمت روز من است که شاید سخت بتوانم آن را با چیزهای دیگه عوضش کنم 

و خودم را موظف میدونستم که این لذت رو با شما هم قسمت کنم 😉🤩

نوش جان🤩

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۵
فرزانه درستکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی