روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

عصبانی آروم

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ب.ظ

شاید براتون جالب باشه 

مگه داریم عصبانی آروم🤔 منم باورم نمیشد که مگه میشه آدم عصبانی آروم باشه ولی با اطمینان براتون میگم بله وجود داره 

و من تجربش کردم🤗 یکی دو روز پیش بود فکر سر یه مسئله ای با آدمی که تا حالا سر جمع به اندازه ی انگشتای دستمم حرف نزده بودم و مثلا رو دروایسی داشتیم مجبور شدم باهاش حرف بزنم و اونم با اخلاق نیکو از خجالتم در اومد در حالی که با آرامش تمام جوابشو دادم و به حرفاش گوش کردم ولی واقعا عصبانی بودم و احتمالا اگه رودررو بود اینجوری پیش نمیرفت😉

این یه خودافشایی بودا فقط برا کسی که اینو میخونه 

و بعد از اون هم ازش ناراحت و عصبانی بودم ولی کار اشتباهی ازم سر نزد😊

فکر کنم تکرار و تمرین ها داره جواب میده البته باید بازم سنجیده شم ✌🏻😄

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۹
فرزانه درستکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی