روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

حل چالش

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ب.ظ

گاهی وقتا برا اینکه چالشی رو حل کنم چون یکم باید دنبال راه حل بگردم اصن کلا کنارش میگذارم با خودم میگم اشکال نداره حل میشه😁🙃

و متاسفانه گاهی به اون چالش مدت ها عادت میکنم و عادت به مسائل و چالش ها و کلا هر رفتاری خیلی بده 

اما حل شدن چالش ها به یه برنامه ریزی خوب و تلاش مصمم میطلبه و وقتی حل میشه حس لذت بسیاری زیادی به آدم میده حس عزت نفس و قدرت اینکه تونستی از پس مشکلاتت بر بیای 

البته که این تنهایی امکان پذیر نیست و مطمئنا کسی حامی توئه که از همه قوی تره و کمک گرفتن از اون حس اعتماد به نفس رو در ما به شدت زیاد میکنه چرا که میدونیم بهترین پشتیبان رو داریم 

 بدون تلاش هیچ مشکلی حل نمیشه حتی صبر بر چالش هم نوعی تلاش عاقلانه حساب میشه که بسیار ارزشمنده 

اینم بگم که جدیدا عزمم رو جزم کردم و برای چالش هایی که برام پیش میاد سعی میکنم خیلی زود برنامه ریزی عبور از چالش رو بریزم و براش تلاش کنم و این حس خیلی خوبی بهم میده ✌🏻😉

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۸
فرزانه درستکار

نظرات  (۱)

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۷ سورنا قادری

البته بستگی به چالش داره . آیا ارزش داشته باشه یا نه !

 

----------------

به وبلاگ ما هم سر بزنید خوش‌حال میشیم

پاسخ:
بله همینطوره
اما تلاش و حل مسئله شما در برابر چالش ها ارزشمنده💪🏻✌🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی