روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

حالشو ندارم😒

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ق.ظ

چند روزیه برنامم طبق اون چیزی که میخوام پیش میبرم 

و این برای یکی مث من که تنبلی زیاد بهم غلبه میکنه خیلی خیلی لذت بخشه😊اینکه کارهامو یکی یکی تیک میزنم حس خیلی خوبی بهم میده البته بگم تا زمانی که تیک بخوره زیاد به خودم غر میزنم و هی میخوام انجام دادنش رو به تاخیر بندازم اما خوشبختانه با کمک استاد کیانی و تکرار جمله ی انضباط فردی این روزا بیشتر میتونم به خودم غلبه کنم 💪🏻✌🏻

انضباط فردی یعنی هرکاری رو در زمان خودش باید انجام بدی چه دوست داشته باشی چه دوست نداشته باشی😁

تکرارش اراده رو برای انجام کار زیاد میکنه البته لذتیم که بعد از انجام کار بدست میاری بی تاثیر نیست😉

امیدوارم روز به روز بتونم بیشتر بر این حال ندارم لعنتی غلبه کنم 💪🏻😄

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۴
فرزانه درستکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی