روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

عبرت

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ

امروز از اون روزایی بود که از اول صبح حالم گرفته بود اینقدری که برعکس همه روزها دوس نداشتم از خواب پاشم 

و بعد از مدت ها وقتی از خواب پاشدم مسواک نزدم🙄😑

البته دلیلش رو میدونم...اما شاید بهتر از اینا میتونستم مدیریتش کنم ولی خودمو سپردم دست شرایط و هرچی بیشتر بهش فکر میکردم احساس میکردم انرژی منفی بیشتر به خودم میدادم و حتی یادم رفته همچین مواقعی یکی هست که میتونم بهش تکیه کنم اصلا باهاش حرف بزنم🤔

یکی که همیشه در هر زمانی ما رو با آغوش باز میپذیره 😍 بدون در نظر گرفتن همه ی اشتباهاتمون

دلم گرفته از ظلمی که در حق خودم کردم 

و امیدوارم برای همیشه تو قلبم باقی بمونه که یادم نره کسی هر روز کسی حواسش به منه💟🌱

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱
فرزانه درستکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی