روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

اولویت

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲ ب.ظ

همه ی ما تو زندگی یه روش خاصی داریم که طبق اون کارهامون رو پیش می بریم و گاهی با تعصب خیلی سفت میچسبیم به اون طرز تفکرا حاضرم نیستیم تغییرش بدیم 

و نمیدونیم گاهی بعضی از چالش های زندگیمون بخاطر همین روش نادرستمونه

یکی از اون روش های اشتباه من اینکه اولویت بندی نداشتم 

یعنی هرکاری هرموقعی که میشد و در واقعیت حالشو داشتم انجام میدادم و بعدا میدیدم اون نتیجه ای رو که میخوام نمیده در صورتی که تلاشمو کرده بودم😒

الان جدیدا متوجه شدم نداشتن اولویت باعث میشه در اون زمانی که کار نتیجه بهتری میده انجام ندم 

و یا در اصل کارهایی که مهم تر هستند اول انجام نشن 🙄

اما چند وقتیه همش سعی میکنم مشخص کنم کدوم از کارهامو باید سر زمان خودش انجام بدم و بعد از انجام اون کار احساس خیلی بهتری دارم 😊

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
فرزانه درستکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی