روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

آرامش

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ب.ظ

بعضی وقتهاست که حال آدم حسابی کوکه یعنی هیچ چیزی نمیتونه اونو خرابش کنه و اینو همه میتونن بفهمن که چشماش داره داد میزنه ای آسمون! ای زمین من حالم عالیه! 

امروز با شخصی برخورد داشتم که دقیقا همین شکلی بود و فکر کنم بدونم این حال خوبش از کجا نشات میگرفت🤔 

 آدمی بود که خیلی دلش با کلامش همراه بود وقتی حرف میزد می شد لطافت و عشق به خدارو حتی از توی چهرش فهمید و اونموقع متوجه شدم این انرژیه خوبو از کجا میاره 🤗

از حرف زدن باهاش خیلی خوشحال شدم و کلی انرژی گرفتم هیچ چیزی تو زندگیش به اندازه ی نگاه خدا براش ارزش نداشت 

کارایی میکرد که فقط به چشمش اون❤ بیاد و کاملا هم موفق شده بود چون اینطوری محبتش زود به دل همه میشست و معلوم بود به یه منبع بی نهایت وصله یه منبع تموم نشدنی سرشار از عشق و انرژی خوب 

اینو رزق امروزم گذاشتم و خدا رو بابتش شکر کردم 🤲🏼 

راستی شما به کدوم منبع انرژی متصل اید؟ اصن منبع انرژی تموم نشدنی دارید که بهتون بهترین نوع آرامش رو بده؟؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
فرزانه درستکار

نظرات  (۱)

۰۱ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۲۵ عطیه جان نثاری

اینکه هر کی بدونه میتونه براحتی به خدا وصل بشه و باهاش حتی شده یه کلمه حرف بزنه خیلی حس فوق العاده ایه...

من دوس دارم به منبعی وصل باشم که بی همتا باشه و همیشگی ...

.

تو بهترینی گلم

مرسی از نوشته هات :)

پاسخ:
عزیزم این از روح بزرگیه که داری 
ممنون از انرژیت😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی