روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

روز نوشته های ف.درستکار

اینجا آینه ی پرتوهاست

یه تیکه از بهشت

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹ ب.ظ

امروز یه تیکه ازبهشت روروی زمین پیدا کردم البته باآدمای بهشتی نمیدونم شما بهشت روچی معنی میکنین

ولی اینو میدونم جایی که من رفتم توی مخیله ی خودم واقعا شبیه بهشته😍 بهشت روی زمین‌من با آدمایی که گفتم، گلستان شهداست😊

یه جای آروم و ساکت با یه نسیم سوزناک بهمنی که آتیش درونت روتسکین میده جایی که نمیتونی به دغدغه هات فکرکنی به هیچ چیزی نمیتونی فکرکنی واین بزرگترین معجزه ی اونجاست که فکرت خالی میشه 

و همه ی وجودت تویِ قلبت سرازیرمیشه که اینو به خوبی میتونی حسش کنی موقعی که جلوی مزار شهیدخرازی زانو میزنی واون با لبخند زیباش بهت نگاه میکنه و خوشامد میگه😍

اینا همون نشانه های الهی اند روی زمین جای دوردنبالش نگردیم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
فرزانه درستکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی